Servicii

Administrare tehnica:
prestarea serviciilor conform atributiilor, obligatiilor si responsabilitatilor atribuite de comitetul executiv, in conditiile legislatiei in vigoare (legea 230 / 2007 si a H.G. 1588 / 2007);
gestionarea bunurilor materiale si a fondurilor banesti;
efectuarea formalitatilor necesare in angajarea contractelor cu furnizorii / prestatorii de servicii pentru exploatarea si intretinerea cladirii, derularea si urmarirea realizarii acestor contracte;
asigurarea cunoasterii si respectarii regulilor cu privire la proprietatea comuna;
urmarirea comportarii in timp a constructiei (cladirii), intocmirea fiselor tehnice periodice cu privire la starea cladirii si a instalatiilor acesteia;
procurarea mijloacelor materiale necesare intretinerii si reparatiilor curente ale elementelor proprietatii comune;
instiintarea comitetului executiv si luarea masurilor necesare pentru efectuarea la timp si eficient a lucrarilor de intretinere si reparatii;
urmarirea realizarii contractelor cu persoane fizice sau juridice pentru: reparatii, inchirierea unor spatii sau elemente din proprietatea comuna, activitati sociale si alte tipuri de activitati;
supravegherea executiei lucrarilor de reparatii si de intretinere si participarea la receptia lor, consemnand finalizarea lor, asigura efectuarea de plati corespunzatoare stadiului lucrarii;
inspectarea proprietatii individuale in vederea inlaturarii defectelor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei de proprietari cladirii si buna functionare a instalatiilor saptamanal;
coordonarea si controlul personalului angajat cu privire la indeplinirea obligatiilor contractuale si, in caz de incalcare a acestora, sesizarea comitetului executiv;
rezolvarea in cel mai scurt timp posibil a avariilor survenite la instalatiile condominiului.
Management financiar (contabilitate):
intocmirea listelor de plata;
intocmirea registrelor contabile (fond rulment, fond reparatii, registrul jurnal, registrul inventar, registru de casa, fise apartament, etc.)
intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale si a situatiei elementelor de activ si pasiv in termenul legal;
notificarea restantierilor si intocmirea dosarului privind restantierii actionati in judecata;
explicatii in scris la sesizarile proprietarilor cu privire la activitatea de administrare a imobilului (in cazul in care este cumulata si functia de administrare);
asistenta in cazul controlului efectuat de Primarie sau Garda Financiara.
Casierie:
incasarea cotelor de intretinere la sediul asociatiei dupa un program bine stabilit;
efectuarea platilor catre furnizorii asociatiei de proprietari.